let's fall in love

äsch fall in love vettetusan. men är fan småkär.
daniel adams-ray alltså, mums. eller ja inte på han. han är ganska osöt faktiskt.
men hans låtar däremot är ganska snygga. bra, grymma. inte alla men en hel del!
kollade faktiskt på ticnet om han hade nå spelningar inom en snar framtid. var typ i karlstad.
hallå, tror dom jag kan åka hur som hellst och överallt? nån måste se till att han pallrar sig hitåt.
närmare hålan hallsta. lite småroligt att han var med i SNOOK förut. visste jag inte först, haha. "han är mister cool, ta av dig din truckerkeps". döör lite.
.
aja nu vet ni. det var alltså inget mer. ska nog ta och spela lite bubbles innan jag drar på ett bevvan avsnitt. kollar i princip på bevvan varje kväll. godnattsaga liksom. jävligt bra, inne på nionde säsongen av tio. hur ska jag göra när det tar slut?
.
aja, signar ut. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0