she's a monster, beautiful monster

och så var det de där med självdisciplin. idag ska jag plugga mycket, likaså imorgon. hur mycket har jag pluggat hittils idag? kanske en halvtimme. mattetenta på fredag, underbara fredag. hur kan man lägga en tenta då? fattar dom inte att man vill tat lugnt innan det blir helg. nästa fredag har vi också tenta, yes! då i svenska, på eftermiddagen tills halv sex. döden? nu på fredag är det i alla fall på förmiddagen.
.
var till stan med ida på förmiddagen. hon skulle till skiljebos apotek, för vårt lilla hade slut på det hon sökte. inte lätt att hitta dit alltså, världens minsta håla typ. därefter drog vi till kopparlunden, var tvungen att kolla vart tentamenslokalen var någonstans, inte lätt att hitta den heller. när vi hittat den drog vi in till stan, köpte två toppar och käkade på spicy, mumms.
.
nu sitter jag här. tog en powernap för en stund sen. ska fortsätta plugga, underbart. ikväll ska jag iaf på föreläsning om handikapp. ska bli intressant. fick följa med min vfu-förskola. så åker dit med mamsen, som också ska dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0