hello upper eastsiders

jajo, chillmode. det nya ordet. klingar fint i kakhålet. kör lite chillmode nu faktiskt, har myst ner mig i sängen och ska snart sova. jobb imorgon ju, hänger på mammas avdelning hela veckan (dagis). en som fortfarande har semester, så jag fick rycka in. ska inte klaga, älskar det! just nu kan jag tycka att det är det bästa jobba man kan ha. end of story. ni som säger nåt annat, bryöga. (körde en mims där).
.
imorgon är det match också, tamejtusan. mot rytterne dessutom. säsongens kanske mesta måste-match. skulle vara sjujävla skönt med en vinst mot dom. vi ligger sist, dom ligger bra till, "derbymatch" och så vidare. plus att det alltid är en massa hajbanlajban när vi möter dem på planen. så det ska vara, lite mer spännande då. dock kommer det nog bli ännu mer spännande att möta syrianska. mötte ju dem precis innan säsongsuppehållet. jävlar i min lilla låda vilken match. SEGER för det första, men fasik en. aldrig hört ett lag skälla så mycket. på oss motspelare, men även på sina medspelare. LITE (för att inte hårddra det hela) ruff, knuff och fult spel också. sånt som tillhör (upp till en viss gräns).
.
när jag skrev det ovanstående slog det mig. jävlar vad ointressant jag skriver. vem fan vill veta om hur jag tycker det är att jobba och hur jag tycker att vissa lag är att möta? måste hitta på nåt kul att skriva om. skaffa mig en ny hobby liksom. något sjujäkla intressant. satsar stort nu att bli den nya blondinbella.
.
funderar på att bli typ... spion... det kanske vore nåt? spionera på allt och alla. bli den nya gossipgirl som bara öser galla över folk och skrattar. det ni, det skulle vara nåt. får börja planera min framtid då.
.
you know you love me, xoxo
GOSSIP GIRL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0