tjenare mannen

vad var det jag sa? jag suger på att blogga. blir alltid typ 4 inlägg efter "combacken" sen dör bloggen lika hårt igen. försökt och ändra headern också, ska man börja om måste man ju ha bloggen ny och fräsch liksom, not. inte vart inne på skiten på hela sommarn, dött kött.
-
så vad har hänt?
typ inte ett piss. eller jo, sommaren har regnat bort. man skäms nästan att prata om utomlandsresan jag och ida gjorde i början av sommarn. har ju fan ingen färg alls kvar på kroppen, kunnat sola och bada en dag under hela sommarlovet (om man räknar bort turkiet). vart tog bikinilinjen vägen liksom? se upp, spöke på väg!
-
turkiet var dock helt underbart. superbt hotel med finfin mat och finfin personal (det där kan misstolkas), det låg perfekt till med endast ett fåtal meter till stranden. kalasbra helt enkelt. det enda negativa var väl alla dryga jävlar som ville ha in en i deras affärer. "det är gratis att titta", jaha fan vad schysst i sverige kostar det att bara gå in i en affär... nej, jag ska inte klaga. jag och ida hade det jättebra och mysigt, punkt slut.
-
mer då, har hängt en hel del på jobbet. största delen av sommarn känns det som, men det gör inte mig någonting. träffat sjukt många nya roliga och underbara människor. och snart är det slut... skönt på ett sätt men ändå inte. skönt att komma tillbaks till den normala vardagen med skolan och så vidare, men oskönt att bara klippa av helt plötsligt. hej då parken, hej då underbara arbetskamrater, hej då allt. nej, blä. får se framemot avslutningsmiddagen nästa vecka, den var en höjdpunkt förra året, får hoppas på det nu med!
-
btw, 20-årsdagen närmar sig med storsteg. can't wait!
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0