med blicken rakt framåt

yes, blicken rakt framåt it is. nytt år, nya möjligheter, nytt liv.
ser så jävla mycket fram emot sommarn just nu så det bara sjunger om det.
fatta vad härligt att bara behöva slänga på sig ett par shorts och ett linne, kila iväg till sanda och ligga där hela dagarna med tjejorna. förutsatt att det är bra väder också.
.
funderar också på det här med en utomlandsresa i sommar. skulle sitta som handen i handsken. dock vill jag inte bara åka iväg på en sån där, "wohoooo party all week long resa" utan mer en "chilla vid stranden med en bira i handen resa" okej, kanske inte en bira. men ni fattar. jag ska åka iväg för att sola, och dricka, självklart. men, inte fullt ös varje kväll, det vill jag inte. längtar efter strand, sol och maybe en bacardi i värmen. just nu är jag jääävligt peppad. fixade internetbank idag, så hara gjort ett e-spar konto där jag ska föra över pengar varje månad. mitt sikte är att dessa pengar ska just ligga på en resa i sommar.  pepp, pepp i pepp.
.
sitter här nu men familjen i köket, alltid mys att vara allihopa faktiskt. vi har käkat och så. taggar faktiskt inför fredag nu med familjen, vi har en lite hemlis på g. hoppas alla klarar den, eller ja. det vet jag att vi kommer göra. med rätt inställning, positiva tankar och jävlar anamma kommer det här att gå vägen!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0