those dancing days

gårdagskvällen, bestod av mys med en del brudar. let's dance kikande, låter tantigt iknow. men so what? ganska bra och kul ibland tycker jag. dock roligare längre in i säsongen, nu får alla så låga betyg av domarna. men men, blev en hel del snack med tjejerna, om allt mellan himmel och jord. alltid lika trevligt och alltid lika mycket skratt. det gillas starkt.
.
dagen då, började med att jag låg och mös framför teven i sängen ett tag och piggnade till. so damn great ibland faktiskt. nu har vi ju "jullov" från skolan också. så jävla skönt. inge plugg fram tills den 24 i alla fall. kan inte bli så mycket bättre efter den relativt intensiva första termin som vi haft. well well, nu sitter jag bara på att få åka iväg på dagens äventyr. haha, kanske man inte kan kalla det. men i alla fall, dagen består av kikande på två innebandy matcher. that's life nu i vinter, och jag gillar det. först spelar hallstas herrar, sen blir det att ta bilen direkt till köping för att kika på damerna där. detta görs förstås med lite sällskap, mina små hjärtisar <3
.
ikväll blir det nog häng med b-rudarna som vanligt. har inte träffat kauppinen på veeery long time, så hon skulle hänga med. har en känsla av att kvällen kommer bli lika mys som vanligt. suuugen på att gå på bio också. men får nog bli någon annan dag.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0