back on track

fick nyss ett besked. ekeby bk fick starta ett lag i division 5 i sommar. så nu är damlaget back on track! tjoho. jag vet knappt hur en fotboll ser ut längre, men det ska nog lösa sig tror jag. man kan ju i alla fall hoppas på det. någon som blir glad är nog mamsen. hon gillar att kolla på sin dotters matcher (såklart, det är ju mig det handlar om). grejen är den bara att jag kollade upp när serien började. den började 1 maj. och jag hoppas innerligt inte att vi har en match då alltså, tänker inte missa valborgsfirandet ett år i rad till alltså. missade ju förra eftersom jag jobbade dagen efter. buhu.
.
time to sleep. ska drömma att jag är fotbollsproffs inatt.
.
köss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0