boys don't cry

sedär, mitt andra inlägg för dagen. detta genom min lilla älskling (mobilen). därför ursäktar jag om det kommer att uppkomma vissa stavfel, haha. . ja boys don't cry, en låt som jag fått på skallen, med han ulrik munther eller vad fan han heter. jäkligt snygg låt alltså, kommer ha den på huvet var och varannan dag när jag hör den känner jag. men vad gör det om hundra år, inte ett piss faktiskt. . idag då. sov ut, ingen klocka ställd, inget som var tvunget att göras. älskar såna mornar, när man kan ligga kvar i sängen utan att stressa. mums. well well, gick upp och käka frulle innan jag och min sötnos ida åkte till Köping för att kolla på damernas sista match för säsongen. jäkla nervig match in i det sista bokstavligt talat. köping satte ledningsmålet med tre sekunder kvar av matchen, inte illa. sen drog vi hem, ida pluggade och jag sov, som vanligt haha. drog och hyrde en film sen och köpte gottis, söndasmys hade vi. imorgon börjar vi ju vårat nya liv, berättar mer sen. got to go. . ciaooo bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0