smell of wine and cheap perfume

cha cha bloggen. haha, vem fan kom på idén att säga så? måste vart ett jävla smartäss. låter ju förjävla drygt i alla fall. nåväl.
.
what's up? inte ett skit för tillfället. ganska skönt faktiskt. chilla lite på rummet och så vidare. ska snart hänga med mina homies, så då måste man vila upp sig lite. kan vara lite ansträngande ibland. schämta bara. nej men linnea har ju kommit hem från thaithai igår natt. brun som en bruning. dock var hennes pappa ännu brunare. han var snarare svart. vartfan får alla sina pigment ifrån? jag är typ vitast i mellansverige, vilket inte är allför kul ibland. på somrarna blir jag så brun som normala människor är på vintern, när de inte har solat. awesome. not.
.
idag har varit en sån där typisk vardag. vakna, klä på sig, frukost, skola. tur att man har underbaringar i skolan att umgås med så dagarna går fortare. känns sjukt att man snart har gått ett år på högskolan. ett år ska egentligen kännas som en evighet, det är lång tid, men inte. det har gått så jävla snabbt. kan ju alltid hoppas på att de resterande 2,5 åren som är kvar går lika fort. känns så skönt ändå att man verkligen känner att man har valt rätt utbildning nu när man är i skolan. och praktiken, jag älskar att vara ute bland barnen och i min kommande verkliga vardag. barnen är så mysiga, och man får så mycket tillbaka av dem. roliga kommentarer, funderingar och frågor. himla skönt också att vara inskriven i bemanningen så man kommer ut ännu mer i förskolorna. skönt att även vara på andra ställen än på praktikplatsen då man kan ta del av flera olika undervisningsformer och ideer.
.
nej fan. mina vänner vill köra pulkarace nu. blev lite småtaggad. finns ju snö kvar i stora backen.
köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0