tjenis penis

fick lite inspiration att komma tillbaka hit av min vän beccabus igår. gör alltid en hel del försök med att sätta igång och hålla igång att blogga. men hur fan går det? efter sisådär 4 inlägg varje gång så dör bloggen igen. inte så jävla bra alltså.
.
nej, how about life? livet rullar på, som det kanske ska göra. vore ju inte alltför lätt om livet skulle stå stilla. humöret och självkänslan har varit lite hit och dit på sistone, men som tur är så har jag mina underbara vänner som alltid kan få mig på bättre humör. jag älskar er ni som läser detta och känner att ni borde ta åt er. det är också i dessa stunder, när man mår lite sämre som man verkligen får bekräftelse på hur bra vänner man har. man kanske inte umgås jämt och ständigt med allihopa, men man vet, att om det är någonting finns dom alltid där. och det är kanske den mest underbara känslan man kan ha om sina vänner. äkta. mina vänner får mig att må bra, dom får mig att känna mig uppskattad och framför allt, mina vänner gör mig hejdundrans glad!
ligger just nu i soffan och väntar på mat. har nyss kommit från vallbyskolans fritids där jag vikarierat på eftermiddagen. är inskriven i bemanningen nu. väldigt skönt, då jag kan komma ut i förskolorna och skolorna runt om i kommunen och se och ta in. att jag sedan får in lite extrapengar varje månad gör det hela ännu bättre. och sen har vi ju barnen också, för söta och underbara. har verkligen valt rätt program känner jag.
.
i skrivande stund längtar jag sjuuukt mycket till våren och sommaren. hur skönt vore det inte och strosa runt i en klänning, tunna skor och ett par solglasögon? ta bilen till sanda, breda ut handduken, känna sanden mellan tårna. sola, svettas, bada och svalka sig. hänga med vänner. hjälp, ge mig sommar nu! har också hängt en del inne på hm:s hemsida nu de senaste dagarna och kollat på vår och sommarkläder. mums säger jag bara, vill ha, vill ha, vill ha. dock skulle jag behöva vinna lite pengar innan, så jag inte länsar kontot helt...
.
köss - och becca, bloggar för din skull för du är min enda läsare;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har en till.

2011-03-07 @ 22:46:52
Postat av: Wolfen

Du har flera som läser jag läser så fort det kommer ett nytt inlägg..dock är det lite dåligt med inlägg ibland men dem som blir gillar jag att läsa ! <3

2011-03-09 @ 19:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0