who says i can't get stoned?

min sötnos och jag, ida alltså, har liksom ett löfte med varandra. inget onyttigt förrns valborg. alltså typ ingen alkohol, inget godis, inge skräpmat. jobbigt jobbigt, det är typ mitt liv. haha, nja. men nästan alltså. man får ju abstinens nu när man har uppehåll för fan. bara för att man inte får blir man sjukt jävla sugen. men, thats life. vi får köra på stort på valborg i stället. då jävlar. som tur är eller vad man ska säga så öppnar inte parken zoo förrns den 7 maj i år. så missar inte valborgsfirandet som jag gjorde förra året. hänga nykter med people som är pissfulla är inte det roligaste man kan vara med om.
.
så jäkla skönt att det är helg också. typ helt ledig vilket är skönt. ingen match i helgen, vilket faktiskt är skönt. brukar alltid vara nån vilket är roligt, men också skönt med lite uppehåll. enda som är att jag behöver plugga till tentan nästa vecka. kan dock inte plugga så mycket till den så det är skönt. traskade med becca till trollebo vid 1, kollade på fotboll i den strålande solen. jävlar vilket väder alltså, snorskönt! sen drog vi iväg med ida och kollade på hallstas sista hemmamatch som de vann stort. ganska chillig och skön dag än så länge, awesome.
får se vad kvällen har att bjuda på, blir häng med mina gullungar becca och ida i alla fall. (om de nu vill hänga med mig, det vet man aldrig)
.
så jävla stolt över min brutta som vann första matchen i elitseriekvalet igår och gjorde ett mål. you go girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0